Funderar på att bli vegetarian?

Mer
5 år 5 månader sedan #1104877 av Admin1
Kan rekommendera att göra bönsallad. Enkelt och gott.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105112 av Miika
Köpte inte bara kött idag utan en massa vegetariska produkter som quorn och soja produkter
Mer
5 år 5 månader sedan #1105116 av Recard2016
Bön o majsburrito- Svarta bönor, majs, sallad, creme fraiche. smält ost, paprika o avokado på ett tortilla bröd, svingott! Billigt o går snabbt o göra. Tar typ 10-15 minuter.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105120 av Miika
Tack för receptet! svarta bönor har jag aldrig ätit
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1105145 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet funderar på att bli vegetarian.?
Svarta bönor är supernyttigt och jättegott mina favoriter är black eyed peas! Sedan även linser! Men det svennar brukar diggar är kidneybönor så det är lite status och high class böna smakar kartong som har legat på blött och stelnat lite lätt!
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1107727 av Cosmos

charlie2 skrev: jo fast kycklingar har inte lika stor iq som en gris eller ko ju.

jag tycker synd om djuren därför så undviker jag att äta gris eller ko för att det är en förintelse industri det.
de behandlar djuren fruktansvärt illa.

alla vill tro att djuren har det bra precis som i Astrid lindgrens sagor.
som i alla hennes filmer eller böcker men så är det inte i verkligheten djuren lider och plågas .
så det är väldigt långt i från hennes sagor .


Så med låg IQ är ett djurs lidande inte lika mycket värt som ett annat? Applicerar du det på människor också charlie2?

Recard2016 skrev: Bön o majsburrito- Svarta bönor, majs, sallad, creme fraiche. smält ost, paprika o avokado på ett tortilla bröd, svingott! Billigt o går snabbt o göra. Tar typ 10-15 minuter.


Jobbigt att äta. Allt innehåll tenderar att glida ur brödet när man med stor möda har öppnat munnen så stort det går.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.