Inomhuspromenader

Mer
5 år 2 månader sedan #1124158 av Zoidar
Jag har provat detta och tycker det är bra. Hoppas man inte stör grannen. Ibland orkar man varken gå ut eller åka till gym, då fungerar det bra att gå inne tycker jag. Jag gick 2 timmar igår inomhus. Man ska bara tänka på att inte gå för sent och störa grannen under.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 2 månader sedan #1124170 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Inomhuspromenader
Låter tråkigt.
Mer
5 år 2 månader sedan #1124179 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Inomhuspromenader
Med tanke på att man har tillgång till ljudböcker, musik, internet, film tycker jag inte det blir tråkigt. Kör en inomhuspromenad just nu as we speak.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 2 månader sedan #1124184 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Inomhuspromenader
I trappen bor en barnfamilj och när pojkarna var yngre sprang de fram och tillbaka, det hörs här trots en våning emellan. Jag i min tur går med raggsockor på mig, då tofflor hörs i våningen under. Bor du i en lägenhet skippa att vandra fram och tillbaka i lägenheten.

Får fråga har du biverkningar av din medicin, fråga din läkare om Akineton den lugnar ned dig också. Jag vet vad Admin säger, men prova först, likadant där att inte alla mediciner tycker man olika om, den som man finner är bäst för sig själv, den stannar man vid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1124185 av memphis
Svar från memphis i ämnet Inomhuspromenader
Min nya lägenhet ligger på bottenvåningen och huset har ingen källare. Då kan jag gå inomhuspromenader hur mycket jag vill :)
Mer
5 år 2 månader sedan #1124188 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Inomhuspromenader
Man kanske ska sikta på bottenplan då vid nästa flytt.

Anchored in Christ ✟