Vikten av att gå ut och gå och röra på sig

Mer
5 år 1 vecka sedan #1136824 av memphis
Är stillaliggande lika farligt som stillasittande? Det känns mindre farligt att ligga ner längre stunder.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1136846 av Geta
Man kan få blodproppar om man ligger för länge.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1136885 av Nissegossen
Jag drar mig det längsta för att gå ut, det är en ren fara för mig att gå ut känner jag numer.

Dock ännu går jag ut och handlar, men när jag går ut undrar jag kommer jag hem igen?
Det är faktiskt på det viset. Här där jag sitter är det svårt att få häcken ur stolen, men jag reser på mig då och då för en bensträckare för att inte sitta för länge och få en blodpropp

Angående sjukgymnast skall jag inte sitta utan ligga ned och vila istället för att sitta och vila, detta då jag fått diskbråck och jag fick enkla träningsråd av honom att göra hemma.

På den tiden skaffade jag mig en tältpall för att sitta ned när jag var ute, då pga smärta i ryggen måste jag då sitta ned överallt och jag kunde som längst gå hundra meter så sitta ned överallt allt till och med på bussen var den full satte jag mig på min plats där jag stod, samt när som helst överallt.

Jag fick inte bära något av den anledningen skaffade jag en begagnad barnvagn och tog bort sittinsatsen och då en vagn med stort underrede, jag är inne på fjärde kärran nu, hon heter moster Jenny. Priset är sexhundra och uppåt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Admin1.