Färdigsrättsdieten

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136586 av partyjunkie
Färdigsrättsdieten skapades av partyjunkie
Hej alla viskavänner...
tänkte bara tipsa om ett lätt sätt att gå ner i vikt jag har gått ner 3kg på två veckor :)

det jag gör är änkelt, jag äter bara 1 färdigrätt om dagen + 2 bananer och 1 morot om dagen. äter en vitamin brustablett varje dag också så man får vitaminer..

jag kommer fortsätta med färdigrätts-dieten + lite extra motion eftersom det funkar bra:)
har en ätardag varje fredag där jag äter godis och pizza..
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136592 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Färdigsrättsdieten
Vad för sorts färdigrätt väljer du?
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1136599 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Färdigsrättsdieten
det är olika men oftast blir det familjendafgards. karins lassagne, kyckling jacob, spagetti bollogneise
Mer
5 år 1 månad sedan #1136605 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Färdigsrättsdieten
:tummenupp Bra att du lyckas gå ner! Jag kör med Findus färdigrätter och de har något fler kcal så jag står still. Har som mål att gå ner 1 kg/år och det har jag svårt att nå...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 1 månad sedan #1136609 av memphis
Svar från memphis i ämnet Färdigsrättsdieten
Det är sällan mer än 800 kalorier i en färdigrätt. Äter man bara en om dagen och 2 bananer går man ner. Men så äter man ju oftast frukost och lunch också...
Mer
5 år 1 månad sedan #1136654 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Färdigsrättsdieten

Inwatto skrev: :tummenupp Bra att du lyckas gå ner! Jag kör med Findus färdigrätter och de har något fler kcal så jag står still. Har som mål att gå ner 1 kg/år och det har jag svårt att nå...


Tyvärr Inwatto, Findus är tyvärr bara ett namn som varit högt värderad i Sverige, Findus har Svenskarna köpt varor utav Findus då det är allmänt känt för kvalitet

Tyvärr finns inte Svenska råvaror eller någon tillverkning i Sverige numer, den sista Svenska tillverkningen med Svenska varor, de Köpte bara en inarbetat välkänt namn men den sista tillverkningen var Ärt tillverkningen i Bjuv i Skåne.

Tror jag hade släkt som bor där och jobbade med tillverkningen jag Nobbar stenhårt varje Findusvara då de betet sig tölpigt du får gärna köpa Felix eller Dafgårds de är Svenska

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum