Färdigsrättsdieten

Mer
5 år 1 månad sedan #1136657 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Färdigsrättsdieten
Jag är medveten om att Findus är ett märke som stått för kvalité, men numera kommer kycklingen i vissa rätter från Kina... Dock gällde tråden ett tips om diet och det följer jag.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136658 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Färdigsrättsdieten
:rotfl :ajaj Ja,ja ha en bra dag, du gör det till eget tänk, finns många sett att gå ned i vikt på men jag känner själv för Dafgårds produkter som smakar minst lika bra som frysta Findus rätter

Förövrigt trådstartaren var Partyjunkie också han förordar Dafgårds så hur slingringar du ut ur det Inwatto? Ty du ville ha Findus, så vadå inte rätt någonstans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136659 av Geta
Svar från Geta i ämnet Färdigsrättsdieten
Man är präglad på ett visst märke. Då håller man sig till det.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136660 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Färdigsrättsdieten
Jag är inte ute efter att ha rätt. Jag bara säger att jag kör med Findus rätter (trots att jag tycker illa om vinstintresset bakom). Dafgård är goda, men jag blir inte lika mätt för det är färre kcal. Blir jag inte mätt så är risken jag småäter något och då går jag upp...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 1 månad sedan #1136677 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Färdigsrättsdieten
Inwatto, kan endast säga, du är förlåten och jag skall inte hacka mer på dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1136809 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Färdigsrättsdieten
Det var länge sedan jag köpte en färdigrätt, men förr hände det att jag köpte vegetarisk lasagne.