Åt 36 hela ägg om dagen i 5 år

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1138665 av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Zoidar.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138684 av Zoidar
Jag tror själv att ägg är bra för oss. Åt 12 ägg om dagen under 3 månader och kollade sen mina kolesterolvärden. De var perfekta.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1138687 av Maxjohan1983
Jag åt 4 råa ägg per dag i två veckor sommaren som var. Fick en förfärlig heartburn och slutade.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Maxjohan1983.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138689 av Zoidar

Maxjohan1983 skrev: Jag åt 4 råa ägg i två veckor sommaren som var. Fick en förfärlig heartburn och slutade.


Är du säker på det var äggen? Jag har aldrig provat äta råa ägg under längre tid.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 veckor sedan #1138702 av Maxjohan1983

zoidar skrev:

Maxjohan1983 skrev: Jag åt 4 råa ägg i två veckor sommaren som var. Fick en förfärlig heartburn och slutade.


Är du säker på det var äggen? Jag har aldrig provat äta råa ägg under längre tid.

Rätt säker på att det var äggen för jag åt dem med ägggulan men jag ville testa med 4 per dag och känna hur det kändes. Annars hade jag fortsatt med detta om det inte vore för hjärtbränna som inte jag haft sedan jag var barn.

Jag laddade nyss upp en YouTube video om detta men jag tog ner den. Vet inte om det är värt att gå emot alla KETO EGG GURUS på YouTube..

Tror jag ska göra en ny video om det och lägga upp.

edition.cnn.com/2019/03/15/health/eggs-c...ase-study/index.html

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138703 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum