Någon mera än mig som mår dåligt av socker?

Mer
4 år 8 månader sedan #1167641 av memphis
MsTibbs, det kan vara balsam som kommit in i öronen kanske?
Mer
4 år 8 månader sedan #1167642 av Nissegossen

MsTibbs skrev: Jag har inte vaxproppar, men vit sörja i öronen. Typ vaniljsås. Tar bort med miljövänliga papperstops. :)


De enda tops jag Godkänner är original topz och Apoteksbolagets egna märke. Varför? Jo original är spunnet i ett stycke spetsen kan inte gå av och Apoteksbolaget har jag testat Spetsen sitter kvar trots mycket tuff behandling typ, get your self an eargasm

Då det kliade enormt tills den öronläkare jag har nu, första besöket frågade han har du Psoriasis? Nej, men har haft. Du har psoriasis i örat, efter att ha hämtat ut medicinen har jag aldrig behövt en behövt en tops.

På billiga tops nästa dag infektion i örat och det finns inte en öronläkare som inte har sagt till mig förbannade tops klia dig med armbågen, jävla öronläkare alla tidigare vill jag ställa på rad skälla ut dem efter noter och ta fram nuvarande och säga hade ni kunnat ställa rätt diagnos som han hade ni varit av värde, så bit er i fingret och lär er ert yrke nu är ni inte värda någonting och peka på nuvarande läkare han är värd många gånger mer än er.

Detta för han kunde sätta korrekt diagnos på mig, ni andra skickar jag tillbaka till skolan. Förövrigt skall jag till honom igen tidigt fredag. jag sade sist du får inte gå i pension jag släpper inte dig! Han sade jag är 67år

Krutgubbar gör man sig inte av med. Förövrigt ägare på den mottagning jag var på även andra professioner finns finns där även kirurgi. Han har varit uthängd på Flashback
Med stulen identitet och foto som avatar.

Detta för att jag tittade runt om honom. Det som står där skiter jag i för en bättre öronläkare finns inte i stan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1167644 av MsTibbs
Min psykiater blev åsså 67 år. Så han ska sluta nu. :(
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1167647 av Nissegossen
Min öronläkare är ägare av det s.k. sjukhuset citysjukhuset eller sjukhuset 7 då telefonnumret bara har sjuor i numret
www.citysjukhuset.se/

Han som är synlig på fotot är den öronläkare jag har tillika ägare

Han väljer själv när han vill gå i pension

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167666 av Cosmos
Du tar då risker Richard. Gå till en expert att fixa gaddarna. Du har ju pengar så varför riskera livet?
Mer