Någon mera än mig som mår dåligt av socker?

Mer
4 år 8 månader sedan #1167610 av MsTibbs
Jag har också massa frätskador. Inte hindrar tandläkarskräck mig att dricka cola heller. Vilket ärkepucko jag är!!!!!
Mer
Mer
4 år 8 månader sedan #1167612 av MsTibbs
Mina tänder ser perfekta ut. Märker inget själv. Har tandläkare. Fått flourtandkräm och speciellt sköljmedel.
Mer
4 år 8 månader sedan #1167624 av Richard
Ska försöka blanda ihop nått, typ väteperoxid eller Klorin för att bleka mina tänder...

Nån som vet om det finns för hemmabruk, så slipper man hålla på med farliga kemikalier?
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1167625 av Nissegossen
www.google.com/search?source=hp&ei=QsMkX...0..0i131.lKmnQ5eMQp8

Dock jag varnar dig för det då det kan gå illa med dessa medel hade hellre gett dig något som gör att du väljer tandläkare i stället

www.expressen.se/halsoliv/7-enkla-vagar-...andande-vitt-leende/

Jag vägrar ta ansvar för vad du gör med det info jag ger dig, det ligger helt på dig själv
www.vitatanden.se/bleka-tanderna-med-bakpulver/

Från Egyptens faraoner till nutid
www.shenet.se/recept/tandvard.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1167631 av Richard
Ja, jag googlade lite o denna var seriös: www.1177.se/behandling--hjalpmedel/tandvard/tandblekning/

Jag har en bettskena o har Microcid, 1% väteperoxid. Jag köper 12,5%-ig väteperoxid istället o spär ut den till 3% o gör en gel av den o smetar på bettskenan!

Väteperoxid används som blekmedel inom industrin eller för till exempel tandblekning. Högre koncentrationer av väteperoxid är frätande och oxiderande. Treprocentig lösning säljs för blekning av bland annat hår och tänder. Låga koncentrationer väteperoxid ingår också i hårfärgningsmedel.

sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4teperoxid

Innan köpte jag ofta 35%-ig väteperoxid o tillverkade högexplosiva sprängämnen av. Därför har de slutat sälja så stark, p.g.a. jihadister...


En gång blandade jag väteperoxid o ammoniak o hällde i håret, jag blev helt blond...
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Richard.