Den stora utmaningen

Mer
4 år 8 månader sedan #1178730 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Den stora utmaningen
jag tänkte lära mig hur man har anal sex med en tjej... Hur lång tid har jag på mig tror ni?
Mer
4 år 8 månader sedan #1178732 av wasp
Svar från wasp i ämnet Den stora utmaningen
60+, lever tydligen på övertid. Mina syskon blev 45, resp 54 år gamla. Syrran är ett undantag, hon blev 72 år.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178744 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Den stora utmaningen
Wasp både du och jag är överlevare. Om vi skall titta på mina syskon, jag snart 69 år, min bror 15 år äldre, mina systrar den äldre 12 år äldre min andra syster 7 år äldre, min mor ville inte leva längre det året hon skulle fylla 92. min far fick en stroke förlamad i ena sidan fick lunginflammation och dog pga det. Han dog dagen innan han skulle fylla 76 år

Om vi skall titta på andra med vår sjukdom är vi numera rätt sällsynta vad gäller andra med psykossjukdom i samma ålder Så vi är överlevare

Vi är några sega gubbar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178747 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Den stora utmaningen
Yey för sega gubbar!
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178773 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Den stora utmaningen
Vi har en 74år gammal seg gubbe på gymmet. Vi brukar prata träning och resor. Tycker han ser 10 år yngre ut.

Promenerar till mina föräldrar idag. Det är 1,5 mil enkel. Min morfar var också en walker (texas ranger?)

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178777 av memphis
Svar från memphis i ämnet Den stora utmaningen
Min nya stora dröm är att köpa en gammal husbil och renovera upp efter eget tycke och smak. Sen kan jag bo i Skåne på vintrarna och i Norrland på sommaren eventuellt.