LCHF diet.

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1256384 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1256386 av Geta
Svar från Geta i ämnet LCHF diet.
I början av pandemin hamstrade jag räkost. Den har lång hållbarhet.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1256890 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.
Primal diet


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrat bildstorlek till 300px.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1258072 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.


Jag kör väl liberal paleo, men inkluderar yoghurt, ost och lite baljväxter. Undviker potatis, spannmål, ris, och socker.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 10 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1258101 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LCHF diet.
Hej Martina, välkommen tillbaka

Jag är allätare som det är för de flesta andra, men man kan äta allt och ändå gå ned i vikigt, bara med lite mindre portioner över lag. Samt att den som dricker alkohol slutar i 5 veckor, på det gick jag ned i vikt genom att skippa alkoholen under 5 veckor, jag rasade ned från över 100kg till 79,5 kg. samt CDT värdet hade normala siffror, Ty CDT värdet syns vid ett blodprov även om du är utan alkohol vid mätningen, en läkare ser direkt om du druckit alkohol, där det lika bra eller bättre att säga sanningen annars uppmärksammar läkaren och förstår att du ljuger, det är inte någon alls bra att ljuga i det läget.Då är du en lögnare enligt vad läkaren kan förstå, du blir också behandlad så.

martina
kalcium och magnesium tabletter bör du läsa på då du kan få problem med njurarna samt att jag läst tidigare att lungorna kan förkalkas rådgör både på Apoteket och även din vårdcentral läkare Hur stor halt av båda substanser hur mycket av varje som är riskfritt och kommer till nytta för kroppen. magnesium behövs i kroppen för salterna skall vara för blodet då de behövs i elektrolyterna och vid för lågt värde, du slutar kroppen att fungera och du dör. När du köper kosttillskott rådgör med Apoteksanställd hur mycket av alla kosttillskott du behöver, så det blir rätt kombination

kurera.se/expertpanelen/vilken-mangd-mag...-och-kalcium-ar-bra/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258102 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.
Nisse, ärlighet varar längst, heter det.

Anchored in Christ ✟