Enkla tips hur man går ner i vikt

Mer
4 år 1 månad sedan #1225435 av memphis
Jag klarar inte av att ha godis hemma, för jag äter tills det tar slut. I stället har jag kokosflingor som jag tuggar på till kaffet. Det stillar sötsuget och är lite fett.
Mer
4 år 1 månad sedan #1225439 av notwoodstock
Riskakor är också ok.
Mer
4 år 1 månad sedan #1225482 av memphis
Jag dricker mycket läsk just nu, men jag köper alltid läsk utan tillsatt socker. Jag hoppas den är ok att dricka. Har inte gått upp i vikt än iaf.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1225486 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Enkla tips hur man går ner i vikt
finns massa kritik mot sockerfri läsk. bl-a påståenden om att man blir mer sötsugen av dem, men det är ju enkelt att kolla hur man fungerar själv såklart.

krokus skrev: Zoidar,
Vet inte. Det är snudd på att jag faller i koma om det går lång tid mellan måltiderna. Nja, lite överdrivet är det, men jag kan inte hålla mig vaken när jag är vrålhungrig. Jag nästan svimmar.

det låter som om du äter mycket som har massor av socker i sig. kan nog vara värt att sluta lite i taget, t-ex tre istället för fyra sockerbitar i kaffet första månaden och kanske två nästa månad.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1225509 av Zoidar
Krokus, vet inte, men låter som en blodsockergrej. Första måltiden för mig blir kanske vid 12 och andra måltiden vid 19. Är jag hungrig innan jag ska sova brukar jag ta oststänger, ägg och snacksgrönsaker.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1225511 av notwoodstock
Digestives var fel.