Mat, trötthet och stabilitet

Mer
4 år 3 veckor sedan #1234576 av Zoidar
Jag har ätit mer mat nu en period, speciellt ökat kolhydrater via gröt och potatis. Jag känner mig mer stabil psykiskt, glömmer inte så ofta bort mig mitt i meningen. Däremot har jag blivit tröttare. Svårt att gå upp när klockan ringer trots många timmars sömn. Funderar på möjliga lösningar. Kolhydrater tycks verka lugnande och sövande. Svårt att få det ena utan det andra.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1234578 av Nissegossen
Hej vad tyckte du om mitt förslag nyss?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1234600 av Melody
Så upplever jag det med, för mkt kolhydrater gör att jag vill sova mer. Det gäller hitta en balans. Kolhydrater från grönsaker är bättre än stärkelse, gör en inte lika trött.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1234606 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mat, trötthet och stabilitet
Paltkoma?
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1234613 av Zoidar
Visst kan vi dela 50-50 Nisse! :D

Tror jag blivit hungrigare på dagen efter jag börjat med frukpost.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1234640 av Nissegossen

zoidar skrev: Visst kan vi dela 50-50 Nisse! :D

Tar dig på orden, men jag är ännu inte hungrig, har du inte haft ett samtal med Jesus? Påpeka att jag vill vara hungrig så jag får aptit. Det är hög tid det är middags dags och jag har inte för fem öre hunger, be snabbt det är bråttom.

Men som i allt Gud har en mening i allt som sker det kanske korsar han planer, vi får avvakta och se.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.