Hemmaträning utan vikter

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1245476 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Hemmaträning utan vikter
Tror nog du kan få ihop ett bra hemmapass. Motivationen är bättre hållning, hälsa, ökad förbränning samt förbättrat mående, inte minst direkt efter pass.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 11 månader sedan #1245487 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hemmaträning utan vikter
Jo. Jag har Styrketränat sen några år. Det är superbra. Ska mecka ihop ett program utifrån olika tips och hoppas att jag har driv att få in det i vardagen. Det tar ju kortare tid att träna hemma än att gå till gym. Jag skulle vara nöjd med en halvtimme. Men jag vet med mig att jag har sämre disciplin att genomföra det hemma där man har all tid i världen....än att gå iväg till gymmet. Men men man får väl prova.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1245494 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Hemmaträning utan vikter
Nöj dig med en kvart om dagen ;)


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1245524 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hemmaträning utan vikter
Jag har 2 träningsböcker som stått i bokhyllan länge. Paolo Roberto Träna en kvart om dagen och Sabina Dufberg Snygg & stark. Ska dyka ner i dem och sätta ihop ett program. Jag är bra på att köpa på mig böcker som jag är intresserad av men som sen blir stående i bokhyllan. Men rätt som det är drar jag igång dem. Hade tex oxå 2 kokböcker LCHF som jag köpt på mig för några år sen. Nu när jag behöver dem - finns de bara där! Jag har en känsla för mig själv och vad jag behöver och nu kommer de till användning yey.
Mer
3 år 11 månader sedan #1245525 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hemmaträning utan vikter
Har också märkt att det som jag har i gömmorna, får jag användning för förr eller senare.
Mer
3 år 11 månader sedan #1245528 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hemmaträning utan vikter
Man är väl lite synsk ;) :)