100 dieter vs antipsykotika

Mer
3 år 9 månader sedan #1267038 av Nissegossen
zoidar de är på väg


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1267089 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet 100 dieter vs antipsykotika

krokus skrev: För några år sedan lyckades jag gå ned ca 15kg, trots Abilify/aripiprazole. Det jag gjorde var att äta mindre portioner och sluta helt med godis, glass och sånt.


Det sägs hjälpa med mindre tallrikar, då lurar man hjärnan att det är mer mat än det egentligen är (Använder själv stora :tystad).

Skiter i fasta ett tag till. Har ökat mängden av soppan istället. Tror det kan hjälpa.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267102 av Nissegossen
en burk soppa Knorr gulaschsoppa är lagom den ger tuggmotstånd Bättre än annan liknande burk, den har faktiskt bitar i istället för färs, soppan kan säga den är god faktiskt gjord med i sig som gör soppan god och konserver kan vara i bättre än färsk

Ta reda själv då det finns skrivet 0m det,att konserver är likvärdigt eller bättre mat än färsk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1267139 av Lejonhjärta
Tänk kalorier in o kalorier ut! :) Det måste finnas en balans, periodisk fasta tror jag kan ge tillfälliga resultat men sedan går man upp allt man gått ner.
Mer
3 år 9 månader sedan #1267149 av Nissegossen
i det ligger samma mat äta mindre mindre portioner det får man ta förfå hållbar viktnedgång jag ser inget annat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1267156 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet 100 dieter vs antipsykotika
Jag vill bli nöjd när jag äter, då krävs det en del mat när man är medicinerad.

Lejonhjärta, periodisk fasta kan fungera, om man fortsätter så. T.ex. att lunch blir första måltid.

Småätande är värsta boven.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.