Admins kur mot övervikt

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1272340 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Admins kur mot övervikt
Tack Krokus, funderar faktiskt på det.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1272455 av krokus
Svar från krokus i ämnet Admins kur mot övervikt
Vilken kul bild du hittade! Mustasch och skivstång i högsta hugg. Som du! :)
Mer
3 år 7 månader sedan #1272462 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Admins kur mot övervikt

krokus skrev: Ni som promenerar, går ni i naturen, typ skogen och sånt? Eller i bostadsområden?

Jag föredrar gå i naturen med hunden, men är rädd för småkryp, speciellt fästingar och spindlar.


Jag promenerar både i naturen och stadsmiljö. Föredrar dock att gå mina promenader i skogen då det är lugnast och skönast.

Zoidar, vad använder du för skor när du promenerar så långa sträckor?
Mer
3 år 7 månader sedan #1272463 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Admins kur mot övervikt

Vittrad skrev: Zoidar, vad använder du för skor när du promenerar så långa sträckor?


Jag har Asics löpsko med goretex som stöter bort eventuellt regn.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1272467 av Nissegossen
Går gärna turer runt Härlanda tjärn en lagom sträcka både för hund och människa på den tiden hade han sommar frissa dvs rakad från huvud till svans gissa om det gillades på våren när det blev varmt ute.

Det enda jag har kvar idag är vattenflaskan som var avsedd för honom, men som törstiga på två ben gärna släckte sin törst med. Kommer fortfarande ihåg två pojkar som gått från Mölndal tills de kom ut från skogen med sin pappa, de kom ut ur skogen vid Göteborgs botaniska trädgården som var granne med skogen.

Han var tuff och eftersom de var grannar hamnade de med pappan på samma buss som oss och de bad om kall dricka, han nekade jag sade drick här men det är hundens vatten tänk på det. De var förnöjsamma och sparade mycket noga med vattnet pojkarna var värda en eloge men inte pappan vem gör så med sina söner?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum