Så lite träning behövs för att motverka depression

Mer
3 år 6 månader sedan #1284858 av Skellington
Läste den, du stekte din egen sko.
Mer
3 år 6 månader sedan #1284870 av Nissegossen

Skellington skrev: Läste den, du stekte din egen sko.


Jag sade narkotika, aldrig olaglig Jag har haft benzo men vad sägs att jag hade sjukhusburken med Mogadon utskriven på läkemedelskort 1000st tog bara en ett par gånger jag lade av för jag märkte den här kan jag bli fast för, tog inte fler av den zoegas höll på att gå i taket de står i 20 kr styck jag vet inte var jag gjorde av resten men kanske någon annan fick den kommer inte ihåg vem som fick den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
3 år 6 månader sedan #1284878 av Zoidar
Tack Skellington!

Anchored in Christ ✟

Mer
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1284886 av Pimed

memphis skrev: Om du har varit drogfri i sex år så har du antagligen hämtat din hjärna tillräckligt länge från drogpåverkad. Men jag menar inte med det att vara fri från psykiska symptom som t ex psykos. Den psykiska sjukdomen är något eget. Jag har haft psykos även fast min hjärna varit helt återhämta från drogbruk.


Jo det är en stor förenkling för min egen del. Forskning säger att många inte alls återhämtar sig. Jag personligen har faktiskt aldrig hört att någon återhämtar! Nu menar jag tung missbruk. Men enligt forskning finns det dom som återhämtar sig. Men som sagt har jag aldrig sett det med mina egna ögon.