Hårstrå.

Mer
18 år 5 månader sedan #23067 av Frenia
Hårstrå. skapades av Frenia
Vem fan har satt det där? Vad fan gör det i min hals? Varför försvinner det inte?!!

Suttit där i över 1 dygn, det är så obehagligt i min hals. Det kittlar och framkallar hulkningar. Har grävt med fingrar, pincett och topsar. Det vägrar släppa. Hur kom det dit? Blöder ur halsen. Har spytt, ätit alldeles för mycket mat trots att jag inte är hungrig, druckit flera liter vätska men det släpper inte.

Vem fan gör så här mot mig?!
  • konstig
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #23070 av konstig
Svar från konstig i ämnet Hårstrå.
HejFrenia
Låter jobbigt verkligen 8O ....men du..är det säkert att det är ett hårstrå
kan ju vara att halsen är irriterad från början/kittlig/hes... brukar kännas för mig som det sitter ngt där då .?
sedan när man håller på så mkt o "grejar" blir det ju bara värre ..o värre..kan inte förklara vad jag menar riktigt.... men du var rädd om din hals o försök "vila" den så mkt det går

Hoppas det blir bättre.....o att jag inte sagt ngt dujt som du blir ledsen av :tystad
Mer
18 år 5 månader sedan #23085 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hårstrå.
Låter jobbigt. Jag tycker att det ligger mycket i det konstig skriver. Det kan nog vara svårt att själv avgöra vad det är - om det är ett föremål eller irritation i halsen. Jag skulle nog inte hålla på och peta i halsen för det kan kanske göra saken värre.

Du kanske kunde ju ringa till Sjukvårdupplysningen och fråga om råd. De har säkert erfarenhet av sådana problem och vet exakt vad man skall göra.
Mer
18 år 5 månader sedan #23094 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hårstrå.
Kan det inte vara någon allergi eller
begynnande halsont vid förkylning?
Mer
18 år 5 månader sedan #23222 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Hårstrå.
Frenia, hur gick det med det där hårstrået?

En nyfiken Fredrik
Mer
18 år 2 månader sedan #31467 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Hårstrå.
Oj missat :rolleyes:

Var inget hårstrå, fick en liten flipp.....