Min gastricbypass operation

Mer
10 år 4 månader sedan #626685 av Bitte
Äntligen hemkommen från lasarettet. Har varit där sen 9:30.
Först var det möten med kirurg, dietist mfl som höll föredrag om operationen. Vi var 16 st deltagare som var där.
Sen var det fritid på lasarettet i ett par timmar. För att sen träffa kirurgen ensam och få beskedet om det skulle bli operation. Och så kom svaret.... du kommer att bli opererad. Men jag kommer få en annan sorts operation än dom andra som blev godkända. Om dom behöver gå ner i magen på mig eller ta sig till gallgångarna så går det inte om man gjort titthålskirurgi och den typen av ingrepp. Jag kommer inte ihåg vad den typen hette som han skulle operera mig med. Men ska kolla det.
Så redan nu ska jag börja äta 5 portioner mat om dagen och lära mig att tugga maten ordentligt, så jag fått in en rutin.
Sen ringer dom och men blir inskriven och jag ska då börja dricka Nutrilett eller liknande i 3 veckor. Sen blir det operation. :jump :tummenupp :D
Mer
10 år 4 månader sedan #626686 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min gastricbypass operation
I Hanne Kjöllers bok "Operation: nytt liv" beskrivs de olika operationsmetoderna.
www.bokus.com/bok/9789185251568/ ... -nytt-liv/
Mer
10 år 4 månader sedan #626688 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Min gastricbypass operation
Jag vet inget om såna här operationer, men ett Lycka till! är det minsta man kan säga.

Prata inte med hat i munnen!
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
10 år 4 månader sedan #626692 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Min gastricbypass operation
Vad roligt, Bitte! :joker
Mer
10 år 4 månader sedan #626701 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Min gastricbypass operation
Håller tummarna för att allt ska gå bra, Bitte.

:hjärta
Mer
10 år 4 månader sedan #626703 av Amandara
Lycka till!