Jag kommer inte att leva länge till om jag inte skärper mig

Mer
7 år 3 månader sedan #884861 av Richard

zoidar skrev: Tror inte det behöver vara så illa som du tror. Vänta tills du får prata med läkare. Min morot till träning är känslan efter. Allting blir 50% bättre efter träning. Nästan som va full Richard, du skulle gilla det :D

Ja, hon tjejen som jag är lite förtjust i började träna för ett tag sen. Skulle vara kul att träna med henne. Men hon bor i Bjuv, o jag har ingen bil längre.

Fantasio skrev: Vad bra att du börjat med frukt, Richard. Själv skulle jag kunna tänka mig att börja äta äpplen. Jag lever synnerligen ohälsosamt.

Ja, jag se till så att jag äter frukt regelbundet. Ta med nått äpple eller päron till fikan på Spiran.
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #884882 av lonely
Av frukter lär äpplen, apelsiner, vindruvor (röda/blåa inte gröna), tomater och bärfrukter vara det nyttigaste.... Enligt forskning....
Mer
7 år 3 månader sedan #884941 av Amandara
Försök bli hälsosammare så du lever länge!
Mer
7 år 3 månader sedan #884978 av wasp
Ta en dag i taget! Kanske inte var så smart att ha radioaktiva prylar hemma. Än ska du väl inte kasta in hatten! PS Jag går före, är mycket äldre än du!
Mer
7 år 3 månader sedan #885078 av Admin1
Börja promenera 2 timmar per dag. Mycket bra träning.
Mer
7 år 3 månader sedan #885097 av IngeF
Om man tar gåturer ser man omgivelsene også. Dessverre er det uutholdelig kjedelig å gå i helsestudio, så etter et par ganger slutter jeg alltid igjen.