Oförklarlig viktnedgång

Mer
7 år 2 månader sedan #899187 av sodergardfia
Mängden vikt oroar mig inte ett dugg. Det som oroar mig är att ämnesomsättningen verkar ha ändrats. Fast det är väl bra. Behöver gå ner 30 kg.
Har gått ner tio. Mycker genom bantning. Men sen i november har jag återfallit i överätande.

Vikten verkar stabil just nu. Bra. Fast den behöver gå ner! Jag ska försöka återvända till dieten jag fått av vårdcentralen!
Mer
7 år 2 månader sedan #899234 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Oförklarlig viktnedgång
Variationer i vikt kan förekomma och beror på när man väger sig på dagen och t.ex hur mycket vatten man har druckit innan vägningen. En variation på 2 % är normalt.

www.alltforforaldrar.se/snack2/showthrea...ion-%C3%B6ver-dygnet
Mer
7 år 2 månader sedan #899515 av sodergardfia
Jag släpper det här nu. Avvaktar!
Mer
6 år 8 månader sedan #960357 av Pentagon
Svar från Pentagon i ämnet Oförklarlig viktnedgång
Jag har gått ner 28 kilo det senaste året och jag vet inte varför, ser numera ut som ett riktigt benrangel. Men jag är kärnfrisk och är aldrig sjuk så jag vete fasen vad viktminskningen kan bero på. Jag är törstig vilket kan vara tecken på diabetes men jag har kollat det två gånger de senaste 30 åren, senast 2007 och det var inte något sådant. Omgivningen tycker jag ska gå till doktorn och göra en rejäl undersökning, men vad fan jag är inte den som ränner till vårdcentralen utan att ha någon smärta eller konstiga utslag på kroppen. Jag mår bra. Så viktminskningen lär förbli ett mysterium..
Mer
6 år 8 månader sedan #960362 av Geta
Svar från Geta i ämnet Oförklarlig viktnedgång
2007 är längesedan. Du behöver ta nya diabetesprov.
Mer
6 år 8 månader sedan #960365 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Oförklarlig viktnedgång
Det skjer mye på ti år. Nye prøver er nødvendig. Jeg trodde jeg hadde diabetes, men det viste seg å være bivirkninger av Nozinan.