När var ni magsjuka senast?

Mer
6 år 9 månader sedan #951638 av memphis
oj, samma här. kan inte ens minnas. jo förresten det var nog ca 2003 när jag blev vattenförgiftad av att dricka vatten från ett gödsel-dike. verkligen dåligt omdöme, var väldigt psykotisk. jag höll nästan på att dö men repade mig, det var en fuktansvärd magsjuka kunde inte ens dricka en tesked vatten utan att börja spy. riktigt hemskt. men så länge sen som sagt.
Mer
6 år 9 månader sedan #951689 av Nissegossen
Har tvärtom trög mage, köpte igår magnesium vilket skall ge skjuls på magen. Har sedan innan redan medel mot trög mage.

För vattenrening använd denna substans och otjänligt vatten blir renat. www.apotea.se/xinix-aquacare-10-ml?gclid...mcTwCinWUaArtP8P8HAQ

Kan bara säga att klorin original för hushållet går också att använda, sök själva innan ni doserar med klorin.

Ett annat medel är Jod, dock bägge substanserna är farliga. Inom veterinärmedicin finns Jodopax www.apoteket.se/produkt/jodopax-vet-500-ml-101131/ Den skall man späda ut till svagt te färgad för att användas på sår djur har fått. Inte starkare, då protesterar djuret och gör det ont på ett djur biter det. Jodopax har de outspätt för stövelbad till en ladugård med smitta, då det är effektivt mot bakterier och virus.

Medan Aqua Care inte är giftigt och även går att desinficera medicinska instrument med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #951700 av MsTibbs
Veckan före jul blev hela familjen spysjuka och magsjuka
Mer
6 år 9 månader sedan #951706 av Nissegossen
En svåger till mig låg på sjukhus förra året när det började med vinterkräksjukan. Han låg inne för att opereras mot nageltrång han dog pga att han inte klarade vinterkräksjukan. Jag själv är troligast immun mot sjukdomen då jag aldrig hittills blivit drabbad. Men virusstammen kan mutera så jag kan drabbas.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum