Funderar på ögonoperation med laser

Mer
6 år 5 månader sedan #982012 av Lelle
Tror du att fåfänga är förklaringen till att jag inte vill bära glasögon ?
Mer
6 år 5 månader sedan #982030 av Amandara
Jag har en kusin som opererade ögonen i 20 årsåldern....vid 45 ser hon lika dåligt igen.
Mer
6 år 5 månader sedan #982033 av Geta
Ja, det är det som jag funderar över. Med åldern förändras synen. Vi får svårt att läsa. Hur hänger opererade ögon med i den förändringen?
Mer
6 år 5 månader sedan #982034 av Nissegossen
Det är exakt det jag menar, du kan förstöra för dig själv i mitten på livet och då har du problemet tillbaka då.

Fast ännu värre.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #982035 av Lelle
Geta, jag kanske kan uppfattas som fåfäng när jag säger öppet ut att jag inte vill bära glasögon. Men är inte först- När jag var inlagd i januari så nästan tvingade läkaren mig att börja med glasögon, hon sa att det ingick i behandlingen att använda glasögonen. Läkaren sa att jag annars orsakade mig själv problem om jag inte använder mina glasögon. Men jag har funderat mycket den senaste timmen, kan tänka mig glasögon. jag har dess förinnan inte riktigt förstått hur viktigt det är med glasögon.
Mer
6 år 5 månader sedan #982036 av Lelle
ja det ska jag göra! Jag ska börja med glasögon- tror faktiskt det kan bli kul! Hur som helst, det är läskigt när jag sätter på mig glasögonen. för då märker jag hur dåligt jag faktiskt ser utan dom