Mjäll!!!

Mer
6 år 5 månader sedan #983958 av Richard
Mjäll!!! skapades av Richard
Det snöar som fan när jag ruskar om håret!

Söker ett bra schampo mot mjäll! Jag tror jag har extra mycket mjäll, eftersom jag har ett stort ärr mitt på huvudet, det efter att jag skar upp ett långt snitt med en skalpell mitt över hjässan. Fick ambulans efter att ha förlorat ca 2 liter blod o de sydde ihop det. Men det har jag skrivit om i en annan tråd. Nu tror jag det påverkar mjällen! Jag duschar varje dag, men tvättar inte håret med schampo varje dag, ett par gånger i veckan. Men rekommendera mig ett bra antimjäll-schampo, så ska jag börja tvätta håret med det varje dag!
Mer
6 år 5 månader sedan #983965 av Nissegossen
Mer
6 år 5 månader sedan #983966 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mjäll!!!
Brylkrämen gick ur modet på 60-talet och de som inte hade pengar till brylkräm tog smör istället. Vad sägs om härsket smör?
[youtube:22gvvx6h]Vli2JxB1BuI[/youtube:22gvvx6h]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #983975 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mjäll!!!
Innan använde jag brylkräm under 00-talet, har en burk kvar men använder den inte. Nu använder jag bara lite gel.
Mer
6 år 5 månader sedan #984016 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Mjäll!!!
Den där reklamen för Heads and shounders gör att jag undrar om jag ser dubbellt.
Mer
6 år 5 månader sedan #984021 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mjäll!!!
[youtube:39olmi2x]nLp5VFOcLdI[/youtube:39olmi2x]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum