Vad är det här fysiska symtom för på? Det känns nåt är fel!!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1002227 av
Läkaren trodde jag hade blodbrist men testerna visa att jag inte har det! Jag trodde jag kunnat haft brist på järn men så var det inte heller! Har en ny tid hos läkaren! Har googlat på mina symtom men hittade inget värt att veta! Jag känner att nånting är fel men vad vet jag inte!

Symtomen är följande:
1: jag har konstanta rejäla blodtrycksfall och en gång nu nyligen svimma jag det svartna när jag reste mej!

2: Jag har domningar och stickningar i armar, händer och ben till fötter!

3: Så fort jag tar mina promenader får jag yrsel, svimningskänslor och känner jag håller på att tappa balansen för det gungar! Men det går över när jag har slutat promenera och är hemma så det kommer bara på mina promenader!
Mer
6 år 3 månader sedan #1002229 av Geta
Tar du antideressiva? När jag hade Cipralex fick jag lågt blodtryck och blev yr. Övre trycket var cirka 112.
Mer
6 år 3 månader sedan #1002232 av Geta
Tar du antideressiva? När jag hade Cipralex fick jag lågt blodtryck och blev yr. Övre trycket var cirka 112.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1002235 av
Ja jag tar antidepressiva! Hade du även domningar på armar, händer, ben och fötter?
Kom det här när du blev yr av att gå lite längre sträckor?
Mer
6 år 3 månader sedan #1002243 av Geta
När jag gick upp ur sängen snurrade det till och jag var väldigt osäker i trappor. Att åka rulltrappa var ett företag, när jag var så yr. Minns inte att det stack i benen men det kan ha med dopaminet att göra.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1002245 av
Har inte annars domningar och stickningar med blodcirkulationen att göra med? Jag ska kolla upp på fass biverkningarna på mina antidepressiva som jag käkar!