Usch vad jobbigt!!

Mer
6 år 3 månader sedan #1007892 av Lelle
Jag vet inte hur många gånger jag nyst idag. Har ont i halsen och huvudet. Och jag kände mig så deprimerad! Jag har aldrig känt mig så deprimerad förut i hela mitt liv! Jag har förlorat all ork! Min bror var sjuk förut, men pappa tog hit honom hem så jag blev smittad! Jag får inte motionera eller anstränga mig nu osv, livsfarligt! Jag vet en kille som ansträngde sig när han hade något, han fick hjärtstopp och dog, blev bara 21 år gammal den killen! Men man ska inte ta hit personer som är sjuka.
Mer
6 år 3 månader sedan #1007911 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Usch vad jobbigt!!
Krya på dig, hkboj! Om du inte äter multivitamintabletter, så kan jag rekommendera såna under vintern. De gör så man känner sig lite piggare.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 3 månader sedan #1007923 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Usch vad jobbigt!!
Krya på dig och det var en tråkig händelse som hände killen.
Mer
6 år 3 månader sedan #1007947 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Usch vad jobbigt!!

Inwatto skrev: Krya på dig, hkboj! Om du inte äter multivitamintabletter, så kan jag rekommendera såna under vintern. De gör så man känner sig lite piggare.


tack men har inga hemma
Mer
6 år 3 månader sedan #1007948 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Usch vad jobbigt!!

Encingnerius skrev: Krya på dig och det var en tråkig händelse som hände killen.


tack.
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1007960 av
Svar från i ämnet Usch vad jobbigt!!
Jag vet en kompis som hade blivit smittad i ett tropiskt land och säger ingenting för hon visste jag skulle inte ta risken att träffa henne om jag hade vetat! Så sjuk som jag blev var rena och skära helvetet sen smitta jag ned 3 andra för jag visste ingenting att hon hade blivit smittad i nåt exotiskt land!
Jag brukar när jag vet att jag är smittad brukar stanna hemma för att inte smitta ned andra!