Usch vad jobbigt!!

Mer
6 år 2 månader sedan #1008243 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Usch vad jobbigt!!
Hoppas att det går över snart. Behöver du kontakta vården?
Mer
6 år 2 månader sedan #1008577 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Usch vad jobbigt!!
Kolla detta test om du har depression:
www.viska.se/sjalvtester/har-jag-depression
Mer
6 år 2 månader sedan #1008586 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Usch vad jobbigt!!
Får säga som så att om ni vill ha ett kosttillskott med D-vitamin kontakta er läkare och be om den på recept, då går det på högkostnadskortet. De är väl medvetna att vi kan behöva mer mineraler och vitaminer än människor i allmänhet. Jag äter också magnesium (motverkar kramp) samt organiskt zink vilket är mannens metall.

D-vitaminet är för att man blir gladare då. Naturligt i solljus samt i blodmat som lever. Det under vintern då vi har brist på sol och därför behöver man inte extra D-vitamin på sommaren Samt att blodmat som lever skall man inte äta då pga av risken för bakterier. Typisk höst och vintermat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1008611 av memphis
Svar från memphis i ämnet Usch vad jobbigt!!
Den människa jag verkligen vill ha mindre av i mitt liv är min mamma. Hon förstör alldeles för ofta mitt humör, hon är en bully, och jag är trött på att var och varannan dag träffa henne. När jag flyttat blir det bättre med den biten. Bara några veckor kvar. Håll ut! Säger jag ofta till mig själv.
Mer
6 år 2 månader sedan #1009278 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Usch vad jobbigt!!
Du kan be om familjeutbildning och familjeintervention för din mamma av psykiatrin. Brukar minska sådant beteende.
Mer
6 år 2 månader sedan #1009757 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Usch vad jobbigt!!

Inwatto skrev: Om du inte äter multivitamintabletter, så kan jag rekommendera såna under vintern. De gör så man känner sig lite piggare.


Köpte hem det nu :tummenupp är fortfarande sjuk