Stukat foten?

Mer
17 år 9 månader sedan #43515 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Tack Isa-Alise! Men kaffet har precis puttrat färdigt! Så jag skall ta en kopp nu! Detta för att jag tydligen behövde det kaffet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43517 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Å, Du Isa-alise! Jag har precis druckit en kopp kaffe, och vill säga till dig och alla andra, att jag kommer inte att göra något ont varken mot mig själv eller andra! På nåt sätt har jag kvar en frisk ådra som hela tiden finns där inom mig och som hjälper mig! Varen icke förskräckta! Jag tål det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43518 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Stukat foten?
Skönt att höra... försök nu att tänka på något annat... kanske finns det något bra på teve... eller gå ut och ta en promenad... du behöver nog vila från internet en stund...
Mer
17 år 9 månader sedan #43519 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Ja, Isa-Alise! Har varit ifrån viska.se en del minuter, skall strax stänga ned datorn och göra något annat! Jag är tydligen databeroende, detta för att viska.se finns! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #43523 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stukat foten?
Absolut inte meningen att pressa ngn! Men jag vill återigen anknyta till psykiskt sjukas rätt att få hjälp, både med det fysiska och det psykiska!

www.centerpartiet.se/templates/Page.aspx?id=5054

Frågan är ju om alliansen inser att psykädel-reformen kom till under Westerbergs tid som socialminister?

Tanken var god men kan den ha misslyckats?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #43536 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Lite lamt! För att inte säga mycket lamt i formuleringarna! Men det jag läst och hört om Maud Olofsson, är att det är en kvinna vid rodret, som vet vad hon vill! Kanske skulle ge henne en chans i valet!?

För trots allt verkar hon vettigare än många andra, hon kanske rent av har markkontakt med fötterna! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum