Stukat foten?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #43505 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stukat foten?
Du verkar då ta me fan leva farligt! Dina psykoser som förflyttar dig till andra världskriget, kan göra att du intellektuellt förvandlas till den tidens människa, kanske helt utan nutida värderingar.

I dagens läge, så brukar arbetsledarna skicka med ngn handledare till akuten! Din arbetsledare skulle nog kanske ha skickat dig till lillhagen först eftersom du hade en psykos!

Den mentala hälsan kommer före det fysiska! Jag har alltid med mig ngn som jag litar på, när jag åker in till akuten!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #43507 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
OK! Du, Jocke! Jag var ganska bra på att dölja att jag hade psykoser på arbetet! Låt ingen skugga vila på min arbetsledning eller mina arbetskamrater! Jag menar det!

De gjorde faktiskt vad de skulle göra, ursäkta mig att jag flippade ur den gången, men varken arbetsledning eller arbetskamrater kan jag lasta för detta!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43508 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Du, Jocke! Jag tänker som en nutidsmänniska! Men jag har i flera sammanhang faktiskt talat om att jag har minnen från tidigare liv! Jag känner mig såsom en avatar som överlevt genom Dekadrar!

Jag minns också detta, men jag utvecklas som människa genom tidsåldrarna! Ursäkta mig, att jag kommer ihåg trauman, som jag minns såsom tidigare liv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #43509 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stukat foten?
Jo, men Nissegossen, det kan finnas andra som säkert döljer sin sjukdom och lever lika farligt! Tänk om ngn kör bil, och drabbas av en psykos, det är nog många olyckor som döljs som singelolyckor eller hur man döljer rena självmord som sker vid frontalkrockar!

Ok, då har du dig själv att skylla på, för att du var skicklig på att dölja ditt tillstånd! Okey, dina arbetskamrater visste inte, så absolut ingen är att lasta för olyckan, men vad kom olycksplatsutredningen fram till?

Var det därför man ändrade arbetssituationen? Men som jag ser det var det självförvållat.

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #43510 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Det var i alla fall, självförvållat! Jag upplevde som att jag dröjt för länge med att hoppa! Jag var tvungen av en inre vilja! Detta för att faktiskt försöka rädda livet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #43511 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Stukat foten?
Ursäkta Jocke! Men det här drar upp så mycket inom mig att jag inte vill att du pressar mig mer i denna fråga! Det för att det drar upp, totalt för mycket inom mig! Jag vill slippa detta! Snälla Jocke, dra inte upp mer sådant här gammalt inom mig! Jag kanske inte orkar med det! Det är allvarligt! Gör inte mer nu!

Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum