Diskriminering

Mer
6 år 4 veckor sedan - 6 år 4 veckor sedan #1039976 av Shadow
Svar från Shadow i ämnet Diskriminering
Varför skickar mottagningen jag går till ut räkningar ibland. Det verkar som att det är för mina injektioner , men det ska väl inte kosta att få injektioner, det dras väl på högkostnads skyddet?

Fick en räkning idag och en i januari på 110kr , fattar inte.

Hittade ingen annan tråd att posta i.
Last edit: 6 år 4 veckor sedan by Shadow.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1039979 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Diskriminering
Man kan väl få räkningar efter telefonsamtal med psykiatrin? Vill minnas att jag fått det någon gång.

/Dave
Mer
6 år 4 veckor sedan #1039986 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Diskriminering
Tänk, jag måste betala varje gång 100 kronor för att bli tvångsmedicinerad med Risperdal injektion tills jag har nått högkostnadsskyddet! Väldigt knäppt egentligen. Systemet/psykiatrin bara lurar utsatta och sårbara människor... .
Mer
6 år 4 veckor sedan #1039987 av Shadow
Svar från Shadow i ämnet Diskriminering
Tack för ditt svar , det stämmer att hon ringde mig förra gången jag skulle få injektion men det är ändå lite märkligt, det borde väl inte kosta.

Ska fråga sköterskan nästa gång .

Hursomhelst så är det ganska drygt att få räkningar i brevlådan men det är ingen som kommer undan utan alla måste betala.
Mer
6 år 4 veckor sedan - 6 år 4 veckor sedan #1040003 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Diskriminering
Inte nog med psykiatrin/systemet inte nöjer sig med att påtvinga utsatta och sårbara människor med psyke medicin - som inte kan bota och ingen vill ha medicinen på grund av det - utan dom vill ta betalt utav patienterna också. Fy fan!

Vad blir nästa steg i systemet/psykiatrin? Jo, jag tror nästa steg handlar nog om att slänga ut patienterna på gatan eller svälta ut patienterna så långt det går... .
Last edit: 6 år 4 veckor sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1040014 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Diskriminering
Har tidigare sagt att psykiatrin kan vara värre ormar än banker kan vara! Håller med om den saken än idag... .