En bröstoperation?

Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1041088 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet En bröstoperation?

charlie2 skrev: ja men tydligen så är det läkaren på ks som bestämmer över det hela enligt mina föräldrar.

jag har inget att säga till om i denna fråga.:(


Läkare på ks, har inget med att göra vad du gör privat, du är myndig och ingen har att göra med om du själv bestämmer dig för att privat få brösten opererade det är ju upp till dig om du betalar för det, det är upp till dig och den plastkirurg som opererar dig. Pengarna på bordet och du blir kvitt dina bröst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1041101 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet En bröstoperation?
tack nissegossen det värmde.:kram :tummenupp
det gör ju ont som fan i brösten och nästan hela tiden .

enligt mina föräldrar så är det läkaren på ks som avgör om det finns något problem eller inte.:o
och läkaren på ks säger att allt är normalt och inget behövs göras.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1041102 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet En bröstoperation?
ja pengar är inga problem jag har ca 60 tusen kr kvar sparat på kontot så jag har råd och min mamma är ju miljonär och hon har också råd att sponsra mig.
Mer
6 år 2 veckor sedan - 4 år 9 månader sedan #1041104 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet En bröstoperation?
problemet är väl att min föräldrar skulle aldrig godkänna en operation de skulle hindra mig från att göra en.
jag personligen tycker inte att plastisk operationer är så stor grej kvinnor förstorar sina bröst hela tiden på det privata.
bröst implantat görs hela tiden på kvinnor.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1041107 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet En bröstoperation?
när jag säger till mina föräldrar att jag har ont i brösten så säger de bara höj antipsykotika medicinen.
eller det sitter bara i huvudet så säger det.
konstigt för när jag frågade min pappa om man han skulle godkänna sin dotter att hon gör en plastisk operation för att förstora sina bröst så sa han bara ja visst hon är myndig.
men när jag vill göra en operation så säger farsan bara du har inga bröst det sitter i ditt huvud bara.så säger han.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1041108 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet En bröstoperation?
nej minskad testosteron halt är inte bra det för då så får man under produktion av testo.

tack ändå.