En bröstoperation?

Mer
6 år 3 veckor sedan #1041419 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
vad bra att du hade en högnivå i alla fall det är ju positivt.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041420 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
nej jag har inte sagt att det gör ont i brösten.
men jag tror att han vet det ändå i alla fall.

kommer det in en könsbytare som är kvinna och vill bli man så får han sina tuttar bort opererade men kommer det in en psyke sjuk man som vill bli av med tuttarna så då får han skylla sig själv.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041421 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
nej man f¨år gå till det privata då men min förra godman ville inte att jag skulle få en tid hos plastisk läkaren samma sak med min föräldrar .
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041422 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
ja just det de mäter SHBG också ju det känner jag till.

min föräldrar svara mig när jag säger att jag har ont så säger bara det det är inbillning ,det sitter i ditt huvud.
Mer
6 år 3 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1041431 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet en bröstoperation.?
Känner lite igen det. När man säger något får man höra att man ska höja antipsykotikan. Missförstådd av okunniga, lite som när en i Startrek besättningen åkte i tiden och hamnade på nutida sjukhus för bli opererad.... inte lätt att vara ett steg före.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Zoidar.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041490 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
grejen var att den där läkaren på ks hänvisade mig bara till psykiatrin och jag vågade inte ens fråga honom om en operation för han var så väldigt bestämd i sin sak och sa till mig du har inga problem du är frisk så sa han.

och mina föräldrar säger också till mig inga problem du är helt frisk det sitter i ditt huvud.