Värmeslag

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1073352 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Värmeslag

Nissegossen skrev: Jocke, drack du alkohol innan du kräktes (vomera på läkarspråk) det är för mig billigt rödvin, det är rena spy drycken. Alkohol i sig själv gör att man kan kräkas annars behöver det inte alls vara alkohol, du kan ha förätit dig, då kan kräkreflexen komma pga för mycket mat. Samt att du kan ha ätit för fort. Ett annat alternativ är att maten inte luktat bra, gör maten det att inte luktar bra, ät absolut inte mat som inte luktar bra. Den kan vara proppfull av bakterier och då vomerar du pga att maten inte är tjänlig som mat.


Nä, det jag åt var ok men jag åt och drack för fort, åt för mycket på bara några timmar! Men helsike vad jag kände mig tjock innan vomeringen, det var en lättnad då det var tjock spya som kom upp. Men värmen gör att man lätt äter för mycket?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1073357 av memphis
Svar från memphis i ämnet Värmeslag
Jag tycker tvärtom, att man äter mindre när det är varmt. Innan batteriet i min våg tog slut hade jag gått ner 2,5kg.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by memphis.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073358 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Värmeslag
Platt batteri? går batteriet att byta?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1073359 av memphis
Svar från memphis i ämnet Värmeslag
Ja, det finns batteriet på Clas Ohlson.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1073365 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Värmeslag
Ja, keyboarden som är trådlös slocknade igår kväll, man måste tydligen stänga av keyboarden när man inte använder den. Ja jag ska äta mindre idag! Men både Geta och ispegelland drabbades av samma problem som jag, men i en annan version förstås.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan #1073367 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Värmeslag
Ispegelland, det batteriet har jag nog, det är samtidigt det vanligaste c-Mos batteriet som sitter i en dator. Det sitter på kretskortet och det lägger av vid ca; 10 år och då får man byta batteri annars fungerar datorn inte som den ska. Det första tecknet är att tid och datum inte fungerar. Då dags för nytt batteri eller ny dator.

Kan ju skicka ett till dig, jag har en karta med sådana batterier

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum