Ligger på akuten med ev. hjärnskador

  • Xanax
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Kopparmedlem
  • Kopparmedlem
  • Richard's nöd-konto
Mer
5 år 7 månader sedan #1076108 av Xanax
Jag var på en jättetrevlig fest nere vid stranden igår. Så skulle jag cykla hem, men eftersom mina ljusen inte fungerande på cykeln så tog jag en omväg genom skogen. För att inte störa någon trafik.

Men jag måste ha cyklat o vurpat, mer kommer jag inte ihåg förrän jag vaknar i ambulansen på väg till sjukhuset i Helsingborg... Nu har jag nyss blivit CT'ad o väntar på resultatet av ev. hjärnskador. Har fått en ordentlig hjärnskakning i.a.f. Men hoppas jag får åka henne i natt!

MVH
Richard

/skrivet från Richard's nöd-/extra-konto...
Mer
5 år 7 månader sedan #1076114 av Geta
Hej!

Jag tyckte att det lät bekant men varför är du inloggad från ett annat konto? Hoppas att det inte är något allvarligt med din hjärna.

Krya på dig!
Mer
5 år 7 månader sedan #1076119 av Nissegossen
Krya på dig! Inte bra att cykla på på fyllan av vad vara månde
Drogfylla?


Geta
Admin har undrat över det kontot vad det skulle vara bra för?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1076158 av Admin1
Trist. Hade du cykelhjälm? Troligen inget större fel på din hjärna eftersom du kan posta.
Mer
5 år 7 månader sedan #1076253 av krokus
Krya på dig!
Mer
5 år 7 månader sedan #1076308 av Richard
Tack - Jag lovar att köpa mig en cykelhjälm, så fort jag kan cykla igen!

Skrev kort om det på bloggen;
richardsvardag.blogspot.com/

Har i.a.f. inga hjärnskador eller nervskador, men kommer nog att se ut som James Bond-skurken.

Sorry för att jag krånglar med konton, jag ska byta till samma profilbild ovan, så det blir mindre förvirring. Men jag bytte ju till ett omöjligt lösenord på detta kontot, o kunde inte det utantill, så var jag inte inloggad på mobilen.