Ligger på akuten med ev. hjärnskador

Mer
5 år 8 månader sedan #1077597 av björk
Jag ställde min cykel nån vart och jag
minns inte var. Det jag minns
är att jag hade mitt Abus lås på,

Asso jag ställde den i krokarna här va.
Det är jag medveten om. Nuså huxflux
kaputt eller vad man ska säg.

Cykelhjälm har jag den e grym.
Jag tar de hela med en nypa salt.

Dvs jag bryr mig ej.

Förut på vasagatan var det en aspekt i
problematiken, att jag vart dålig.

Jag var ju toxiderad oxå och hjärntvättad
när jag inte ville bli de och allra allra minst
behövde det. Tacka farsan och hans strålsekt.

/.Jacob !!!
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1077667 av Richard
Jag ska på fest imorgon också, o har köpt lika mycket alkohol som i lördags. 35 cl Absolut Vodka o 8 st Sofiero 5,2%, men jag ska fram o tillbaka till festen!

Det är en inflyttningsfest i en annan stadsdel, men även om jag nu fixat hjälm o nya lysen, så ska jag inte cykla när jag druckit mer. Blir det fester längre bort kommer jag att kosta på mig en taxi.

Haha, en rolig grej jag frågade på sjukhuset, jag tror jag hade två öl med mig hem i en påse, o jag frågade efter dom på sjukhuset... -Var är mina två öl!? :mrgreen:

Jaja, dem tog nog ambulanspersonalen till efter sitt pass!

EDIT: Jag har frågat polisen om vad som gäller när man cyklar berusad. Man får göra det om man kan kontrollera sig (vilket jag uppenbarligen inte kunde). Men händer det nått, om jag cyklat på någon, eller bucklat till en bil, så är det jag som är ansvarig för allt. Det finns inget som heter "styrstångsfylleri" längre, men man kan dömas för vanligt fylleri. O man kan bli av med sitt körkort även om det inte var motorfordon inblandade.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 8 månader sedan #1077787 av Lugn
Vore det inte bättre att ta en vit månad efter att alkoholen skadat dig så här? Problemet var inte cykeln utan alkoholen. Du kommer hitta nya sätt att skada dig på även utan cykel om du dricker det där. :viking
Var försiktig!
Mer
5 år 8 månader sedan #1077790 av rymd
så sant
Mer
5 år 8 månader sedan #1077826 av wasp

Lugn skrev: Vore det inte bättre att ta en vit månad efter att alkoholen skadat dig så här? Problemet var inte cykeln utan alkoholen. Du kommer hitta nya sätt att skada dig på även utan cykel om du dricker det där. :viking
Var försiktig!


Av skadan blir man vis, men inte rik. Gammalt ordspråk.
Mer
5 år 8 månader sedan #1077838 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum