Farligt med strålning?

Mer
4 år 2 månader sedan #1222223 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Farligt med strålning?
Nissegossen använder Linux, där finns knappt några virus för Linux. Nästan allt riktar sig mot Windows.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222275 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Farligt med strålning?
En dataprogrammerare kan jag inte skydda mig emot de senaste dagarna har jag ju sett hur han konstrar med min dator i realtid bara en störd människa gör så, tydligen hade han inte bättre för sig än att reta mig och förstöra vad jag vill göra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1222443 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Farligt med strålning?
Tror du har hackerparanoia, Nisse? En programmerare gör program och är i nästan alla fall inte hackare. Hackare brukar vara tonårspojkar som vill förstöra. Samma gäng som klottrar och krossar rutor.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1222470 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Farligt med strålning?
OK! Plocka då bort han från mina datorer...

Vad gör man när polisen lägger ned och inte gör det... De lägger ingen kraft på det, de kan lägga asfalt i stället vad skall man ha poliser till som inte gör det jobb de satt sig till att göra och sitter feta bakom ett skrivbord och ropar när kommer löningen? Svaret borde vara som inom handeln, när ni levererar...Som att sitta och ha en regering, som säger the pie in the sky

Ta ut den feta polisen och sätta honom att kuta efter tjuven som löper när polisfrugan hans är villig, till vem?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222756 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Farligt med strålning?
Höj dosen, Nisse! Höj dosen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1222776 av björk
Svar från björk i ämnet Farligt med strålning?
En asbest matta skulle man
rullat in PsychoWard i