Vem var det som köpte strandnypon?

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1099394 av Nissegossen
Köpte en burk tabletter med strandnypon, har haft lite ont i handlederna. Får hoppas det hjälper.

Nypon är smörjmedlet mot artros. Kolla det här, så återställer du lite brosk i alla leder. Sökvägen är lindring av artros kolhydrater i fokus'

kolhydrater.ifokus.se/discussions/4d713c...7-lindring-av-artros
Fick dubbelsidig artros när jag vaknade nypon på Engelska heter för övrigt ROSE HIPS de visste redan vad det var bra för när de satte namnet. kunde knappt ta mig från sängen till toa och från sängen till köket väl där tog jag en tablett mot smärtan blev arg och sökte på datorn. herr Google arbetade som vanligt snabbt och jag som hade diskbråck i ryggen med ischias i vänster ben sedan tidigare jag köpte nyponsoppa Ekströms största förpackning tog två matskedar i en mugg rörde ut i vatten in i mikron värmde till lämplig drick temperatur, OBS får aldrig kokas det är smörjmedlet. Sedan är det dags att bygga brosk i din egen kropp det står buljong utav en uppäten kyckling om du tittar där i lederna ser du brosket det skall in i din egen kropp det står enligt recept kokas i 12 timmar jag chansade och tog kyckling buljontärningar jag vet att det att det inte är gjort på kyckling men allt som är där har allt som kyckling buljong skall ha. Gurkmeja är en krydda men anonym i smaken starkt gulfärgande det är det som ger curry dess färg, det är ren läkeväxt och är en stark antioxidant och starkt inflammationshämmande det ställer om kroppen för att ta emot brosket att det tas upp av kroppen. Varje dag tog jag hela kuren tills den dag jag glömde ta den, jag var fri från smärta t.o.m. i ryggen helt enormt . Gör samma så blir du fri från smärta som i leder över allt i kroppen som beror på utslitet brosk

Jag berättade om det för henne bakom disken på Apoteket och döm om min förvåning när hon sade jag gör också så och rekommenderade mig att koka märgben enligt henne en dunder grej för kroppen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1099433 av Pg
Tack för tipset Nissegossen! Jag har läst tidigare det du skrivit om brosk och artros, det var intressant och man fick en
Idé om vad man kunde göra för att hjälpa sig själv.
Mer
5 år 5 månader sedan #1099435 av Geta
Även om man har artros- utslitet brosk i lederna ska man röra på sig. Det smörjer lederna.