Ont i fötter, plattfot

Mer
5 år 5 månader sedan #1100232 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ont i fötter, plattfot
zoidar,
Iofs tror jag (men är osäker) att sulor åldras/slits. Mina är lite trasiga, kanske borde köpa nya pga smärtan i mitt högra ben, Det är iofs vänstersulan som är lite trasig av mina sulor.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1100234 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ont i fötter, plattfot
Man ska ta med gjutningen hem från sjukhuset, annars slänger de dem efter en tid. Sen kan de göra nya på samma gjutning. Tyvärr fick jag aldrig den infon.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 5 månader sedan by Zoidar.
Mer
5 år 5 månader sedan #1100252 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ont i fötter, plattfot
Skickade nyss här efter att ha skrivit, det var inte som det brukar vara när text försvinner för mig, detta var bara ett intet, vem har satt censur på mig här. Man blir ju nojig...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1100290 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ont i fötter, plattfot
Nisse, det är inte spamskyddet som gör det? När det kommer upp brukar min text försvinna. Då brukar jag backa och då kommer texten tillbaka och så väntar jag lite och postar igen.

Anchored in Christ ✟

Mer
Mer
5 år 5 månader sedan #1100383 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ont i fötter, plattfot
zoidar
Nisse, det är inte spamskyddet som gör det? När det kommer upp brukar min text försvinna. Då brukar jag backa och då kommer texten tillbaka och så väntar jag lite och postar igen. Nisse, det är inte spamskyddet som gör det?

Nej jag brukar gå tillbaka men med detta nyare forum är det svårare att få fram den text som är förlorad av spamskyddet detta som hände mig vet jag inte alls varför det försvann det att forumet inte talade om heller att det inte gick att posta fanns inte detta var bara mysko borta. Det gick inte att fånga upp. Det var om när jag var barn och min mor och jag fick åka till Hisingen i ett Industriområde där på vägen var bla annat en lackeringsverkstad där ångorna var mycket dåliga och lukten obeskrivlig och det luktade vedervärdigt och man fick inte till sig luften riktigt allt var inte bättre förr. Jag gnällde för att det hela med hålfotsinlägg förstod jag inte och mor min sade det fick gå den gången men inte igen. Samt ja, jag var arg på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum