Jag har ont i vänster knäled o höger armbåge

Mer
4 år 11 månader sedan #1144690 av Richard
Jag har ont i mitt högra knä, men det sitter även på baksidan av knäleden. Jag har tidigare varit inlagd när jag hade extremt ont i knäet för några år sen. Då fick jag antibiotika intravenöst var åttonde timme i flera dagar. Först efter fyra dagar tog de en röntgen o kom fram till att det inte var nån infektion utan både gikt och osteokondrit. Men nu är det inte i benet det gör ont, även i senorna på baksidan.

O det är samma sak i höger armbåge, samma typ av smärta. Det gör extremt ont om jag sträcker ut benet eller armen. Vad kan detta vara?
Mer
4 år 11 månader sedan #1144692 av Geta
Du får vara försiktig med portvin!
Mer
4 år 11 månader sedan #1144698 av Richard
Ja, det kan bero på att jag dricker för mycket, det orsakar ju gikt, eller som det ibland kallas, portvinstå...
Mer
4 år 11 månader sedan #1144700 av Geta
Har du gikt i släkten?
Mer
4 år 11 månader sedan #1144710 av Richard
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1144719 av Nissegossen

Geta skrev: Du får vara försiktig med portvin!


Det gäller vad gäller gikt att det sitter i en stortå inte knä, läs på

Rickard vet du om du har artros? I så fall vet jag kuren hur du skall göra för att bygga brosk i din kropp, vid Artros gäller vid smärta förlorat brosk i kroppen det är utslitet Sökvägen är lindring av artros kolhydrater i fokus.
kolhydrater.ifokus.se/discussions/4d713c...7-lindring-av-artros

Helt kort nyponpulver, (Jag köpte Ekströms nyponsoppa största storlek )smörjmedlet och det engelska namnet rosehips de visste redan när de satte namnet vad det är bra för kycklingbuljong tar 12 timmar att koka, men jag vet ju att buljong tärningar inte är gjort av kyckling, men allt finns för att det skall gå för kokt buljong av kyckling för att ställa om kroppen för att göra kroppen redo för att ta upp brosket är gurkmeja en stark antioxidant samt starkt antiinflammations hämmande

jag tog slaviskt kuren varje dag tills den dagen jag glömde ta den. Jag hade ingen smärta längre varken i bägge höftlederna och mitt diskbråck i ryggen var jag utan smärta. Pröva det kan vara värt det i allra högsta grad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.