Varför så är det så farligt med plastikkirurgi?

Mer
4 år 11 månader sedan #1150245 av krokus
Nissegossen är långt ifrån ond!

Nu fattar jag inte alls, varifrån får du allt charlie?
Mer
4 år 11 månader sedan #1150254 av Geta
Största risken vid operationer är infektioner.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150260 av krokus
Geta,
Ja precis! Det kan bli fult också. Finns väl många tjejer med bröstoperationer som är levande bevis. Med detta menar jag ärr och att brösten kan bli olika stora m.m.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150266 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Varför så är det så farligt med plastikkirurgi?
Tycker att när plastik kirurgi går över styr, när man hela tiden måste förbättra något man inte är nöjd med, men jag lägger nog en stor del av ansvaret på plastikkirurgen det är upp till han/henne att avråda att vägleda rätt, blir det en förbättring om jag utför det eller förvärrar det slutresultatet, jag menar ta Michael Jackson inte för alla pengar hade jag gjort ett ingrepp som så totalt förstört en människas utseende och in och utandning via näsan, om jag hade varit plastikkirurg. De som ständigt och jämt har behov av att operera sig ser sig själv med andra ögon, de ser inte vad vi ser att ingreppen förstör för dem istället för att hjälpa, det är ett missbruk och i mitt tycke är plastikkirurgen den som måste visa den missbrukande vägen ut, få henne/honom att se det vi ser, att det stjälper istället för att förbättra. Själv hade jag gärna lyft min begynnande kalkonhaka men eftersom de pengarna inte finns och knappast lär dyka upp så får jag leva med det, tycker det är upp till var och en att själv avgöra om man vill eller inte.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150273 av Geta
Det går att tjäna pengar på plastikkirurgi. Det är ofta privata kliniker.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150280 av MsTibbs
Dubbelhaka, ärr, buksug, ridbyxlår, insida lår. Höja rumpan, raka näsryggen... jojo mig hade de kunnat tjäna hundra tusen på om jag hade velat och haft råd... men jag skäms inte alls.

Brösten är perfekta iallafall! :)