Min svåger har drabbats av "mördarbakterien"... Det är riktigt allvarligt!

Mer
14 maj 2019 13:17 #1152690 av Admin1
Det var illa! Håller tummarna! Har han haft infektioner tidigare?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Richard
  • Richard Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
14 maj 2019 14:37 #1152710 av Richard
Ja, han har ett dåligt immunförsvar o har ofta varit sjuk.

Mer
14 maj 2019 16:00 - 15 maj 2019 13:44 #1152734 av Nissegossen
Har mött en kvinna hon berättade att hon hade fått det i ett lår hon sade man kunde se benet i skelettet i låret tror hon var patient på Sankt Jörgen någon hållplats på bussen,än lillhagen från stan räknat

Vi som vårdats på sjukhus har ofta staffyllikocker i blodet samt även sjukhus personal jag hade ett sår på örat som läckte och inte ville läkas. En doktor jag gick till sade vi får operera det. eftersom det satt på örat frågade jag läkaren kan du gå in på örats andra sida och operera bort därifrån så det inte blir ett synligt ärr han lydde mig.

Sedan sade jag vet du vad läkarna på Lillhagen gör? Nä, jo det lägger patiens med patientkorten för att se om idioten går ut. Alla utom en sköterska började gapskratta kirurgen ryckte i suturen så det gjorde och han sade du får berätta igen, jag ville inte, men jo berätta, jag talade om det. Och när teamet gått sade hon vi gillar inte okopplade individer hon kunde inte ta det jag berättade

På den tiden fanns kadex på avd ssk rum i den fanns patientkort ett för varje inlagd på avd och i en bokylla ute på avd spelkort, så det var ju enkelt påkommet.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 15 maj 2019 13:44 av Admin1.

Sidan laddades på: 0.174 sekunder