Botox mot svettningar i pannan?

• Richard
  • Richard Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
18 aug 2019 06:22 #1177346 av Richard
Botox mot svettningar i pannan? skapades av Richard
Nu när jag träffade mina kusiner, så besökte vi min kusins skönhetsklinik. Min syster skulle förstora läpparna. Min andra kusin fick en massa Botox-sprutor.

Jag svettas alltid jättemycket i pannan o funderar på att ta 2 st Botox-sprutor mot det, jag tror en behandling sitter i typ 3 månader. Min kusin pratade lite med pappa om att köpa in Botox, det är ju ganska dyrt, men om hennes fästman som är läkare skriver ut det på recept, o pappa kunde hjälpa till att köpa in det billigare, så kan jag nog komma billigt undan.

Någon som provat Botox mot svettningar?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
18 aug 2019 09:50 #1177359 av Geta
Svar från Geta i ämnet Botox mot svettningar i pannan?
Förstår att du vill testa det som allt annat.

Mer
18 aug 2019 14:30 #1177448 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Botox mot svettningar i pannan?
Botox för hårix röv?

excuse me?

• zoidar
  • zoidar Profilbild
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
18 aug 2019 16:53 #1177476 av zoidar
Svar från zoidar i ämnet Botox mot svettningar i pannan?
Aldrig hört botox skulle vara mot svettningar. Mitt tips är, gå ner lite i vikt och ät mindre då svettas du också mindre.

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe)

• Richard
  • Richard Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
18 aug 2019 22:26 #1177544 av Richard
Svar från Richard i ämnet Botox mot svettningar i pannan?
Jodå!

Jag var med när min syster förstorade läpparna med hyaluronsyra, o min kusin rätade ut rynkor med Botox. Jag frågade först om de kan göra nått mot att mitt skägg börjar bli grått, men det var svårt. Möjligen färga det. O sen frågade jag, lite på skoj, om det finns nått mot mina svettningar i pannan (p.g.a. min Venlafaxin), o min kusin sa;
-Ja, men det är ju Botox!

Hon ger det till sin fästman, o han är ändå läkare, eftersom han hade problem med svåra svettningar.

O det var nått, jag är inte helt säker på hur det gick till, men min kusin får betala 7 000 kr mer för 10 st Botox-doser till sin privata klinik, än de hon stöter på när hon normalt jobbar på sjukhuset. O när jag o pappa var o tittade när min syster o kusin behandlades, så pratade de om att om hennes fästman kan skriva ut Botox, o sen via pappa som är apotekare få det till ett extremt mycket bättre pris. Helt lagligt alltså!

När jag var 14 år hade jag ca 100 st Botox-ampuller som passera bäst före datum, eftersom jag tyckte det var coolt med botulinumtoxin, det aktiva i Botox, som faktiskt är det absolut giftigaste ämne man känner till! Men jag lämnade tillbaka dom till apoteket.

Sidan laddades på: 0.142 sekunder