Energi går upp till huvudet

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181863 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Energi går upp till huvudet
Det är lugnt Nisse. Det är inte så besvärande nuförtiden att det ej går leva med. Men ibland känns det bra att dela.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181896 av Rrusheflower
Admin1, hjärnsläpp är typ slang för tankestopp, att man är tom i huvudet, har svårt att hitta ord eller glömmer lätt.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181948 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Energi går upp till huvudet
Tankerusningar har jag haft typ tidigare, men nu känner jag mig ganska grötig i huvudet. Tankegröt?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181952 av Nissegossen

zoidar skrev: Det är lugnt Nisse. Det är inte så besvärande nuförtiden att det ej går leva med. Men ibland känns det bra att dela.


Absolut! Du kanske behöver ett bollplank för dina tankar och eftersom dina tankar går till kristendomen finns på Sjukhuskyrkan på det sjukhus du blir inlagd på. Gå dit var inte rädd för det. De är kristna och har sekretess samma som personal på sjukhus, gå helt sonika dit för att prata och då har du där ett bollplank alla är utbildade att prata och hjälpa de som kommer dit. Jag fick en utbildad psykolog de andra hade inte den utbildningen men som en av dem sade det behöver inte vara en kristen åsna det går bra med vilken åsna som helst

Alltså det nya ordet dela

Bästa det är gratis Svenska kyrkan betalar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181968 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Energi går upp till huvudet
Ja, sjukhuskyrkan låter bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 7 månader sedan #1182030 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Energi går upp till huvudet
Tankestopp är en tankestörning och ett positivt symptom, där antipsykotika ger effekt.
Läs mer här:
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad/2229-tankestoerningar