Varför ramlar jag hela tiden?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 5 månader sedan #1196331 av Cosmos
Tack för era råd. Det bästa är att minska mitt alkoholintag, det framkallar ångest också. Ska köpa B-vitamin idag. Det värsta med detta är att. man blir väldigt hungrig
Mer
4 år 5 månader sedan #1196338 av Klanggedin
Träna balans lite lätt.. Det är inte roligt att ramla och när man spänner sig blir det ännu lättare att ramla.. försök att öva på vingligheten oavsett anledning..
Det finns inga dumma problem, bara smarta lösningar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1196369 av wasp
Svar från wasp i ämnet Varför ramlar jag hela tiden?
Blir det inte bättre, så be om huvudröntgen via magnetkamera. (Skiktröntgen)
Mer
4 år 5 månader sedan #1196372 av Geta
Svar från Geta i ämnet Varför ramlar jag hela tiden?
Sjuksköterskan som fastnade i en magnetröntgenkamera hade tur. Han hade en träningsväst med vikter på sig. Det var metall som drogs till kameran. Han höll på att strypas. Patienten skrek och larmade. En väktare skar loss honom.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
4 år 5 månader sedan #1196674 av Cosmos
Jag inhandade B-vitamin forte och C-vitamin igår. Förutom detta har jag B12 sedan tidigare och Folacin. Nu ska det väl bli fart på tanten! Problemet för mig beror också på att jag inte äter grönsaker och frukt. Tycker det blir för dyrt. Men hälsan är det viktigaste vi har. Jag är nu nykter och städad hela helgen och har bestämt att hålla upp ett tag.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1196701 av Nissegossen
mitt ex får B tolv i injektionsform hon säger att det är bra för henne: på den tiden då det var aktuellt var jag med henne på en kroniker avd för äldre senila kvinnor för att belysa så satt några äldre damer fastspända i fåtöljer det var det enda på hela sjukhuset där hon kunde få behepan; det var i skarven då hon ville att jag skulle ha min läkare att skriva ut sig från psyket jag kontaktade honom och han skrev ut henne från psykiatrin numera får hon behepan genom sin gyn; ta reda på det själv då det går att fixa och vad jag läst händer något i hjärnan som är bra för just kvinnor
www.bristguiden.se/b-vitaminbrist/b12-brist/

hypotyreos.info/kaarinas-liv-med-b12-bri...ing-med-b12-vitamin/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.