Ont i ett finger

Mer
4 år 4 månader sedan #1210040 av krokus
Ont i ett finger skapades av krokus
Tidigare idag var jag på gymmet, och hängde i några övningar. Nu har jag såpass ont i mitt lillfinger på höger hand att jag knappt kan räta ut eller böja fingret.

Vårdcentralen på måndag eller inte? Det brukar vara helt hopplöst att få tid på VC, om det inte är akut. :?
Mer
4 år 4 månader sedan #1210043 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ont i ett finger
krokus,

Du får vara rädd om dig, när du tränar.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210044 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ont i ett finger
Att stå ut känns för mig som en bra ide om nu inte fingret har hoppat ur led, dra det rätt ut även om det gör ont om det är ur led känns det som rätt att pröva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1210092 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ont i ett finger
Mm, får vara försiktig i fortsättningen. Men fingret ser normalt ut, så det har nog inte hoppat ur led.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210143 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Ont i ett finger
Jag bröt tummen under basketmatch i åttonde klass. Om det inte går över efter två dagar då kan du besöka till VC.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210177 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Ont i ett finger
när jag bröt mitt lillfinger efter vi spelat handboll på en trädgård en sommar så var det snett och gjorde ont. tror inte jag gick till läkaren eller så sade de att den kan få läka som den är, och den är fortfarande lika sne, men att hålla på och operera händerna lär vara gott att slippa.

att hålla på och "räta till benen" skulle jag inte gett mig på i första taget. kan upplysa om att det gör DJÄVLIGT ONT dessutom. och det blir inte snyggt i röntgen , snarare mer som går sönder. behövdes massor av stål i min fotled när den utlänsdska doktorn, eller om det var en klimatfoskare eller raketforskare - vred min fot.

finns många nerver i händerna som är känsliga, pajar du en sån lär det krävas mirakel
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.