Ont i ett finger

• krokus
  • krokus Profilbild Författare till inlägg
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
Mer
08 dec 2019 08:49 #1210212 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ont i ett finger
MaxJohan,
Tack för svar, jag får avvakta. Har ont idag också.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
08 dec 2019 09:04 #1210215 av Clean
Svar från Clean i ämnet Ont i ett finger
Ja jag vet man hur ogärna man kontaktar inte VC och så! Jag drar ut det på det sista! Sedan visar det sig alltid att det var ingenting farligt. Det gick över och så!

Mer
08 dec 2019 09:54 - 08 dec 2019 09:55 #1210237 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ont i ett finger
Har brutit ben i foten läkaren lät inte röntga mig en gång min förman körde mig från jobbet på Pripps till Sahlgrenska fick ingen hjälp mer än en elastisk binda inga kryckor fick ta vagnen hem. Senare hamnade jag inlagd på Lillhagen där röntgade de foten och konstaterade brutna ben de hörde av sig till Sahlgrenska där de sade vi gör inget åt det kan fortfarande känna på bägge fötterna och känna skillnaden

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 08 dec 2019 09:55 av Nissegossen.

Mer
08 dec 2019 09:57 #1210239 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ont i ett finger
Det är en massa småben i fötterna och händerna. Det är svårt att lappa ihop dom.

Mer
08 dec 2019 09:59 #1210240 av Clean
Vad hände med foten blev det återställd? Mmm Geta

Mer
08 dec 2019 10:09 #1210246 av Nissegossen
Återställd? Nej knappast idag inga som helst smärtor, när det väl läkt har det varit bekymmersfritt inga problem

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
08 dec 2019 10:40 - 08 dec 2019 10:42 #1210263 av Clean
Det brukar vara så när man har tur! Har man otur kan det gå väldigt fel och vissa får ändå ingen hjälp. Det är vanligare än man tror.

Jag gick till psykakuten och sa jag har haft panikångest hela dagen och dom trodde det var fel på mitt hjärta vilket visa sig att inte var det. Men dom lyssnade inte och jag fick ingen hjälp för panikångest
Senast ändrad: 08 dec 2019 10:42 av Clean.

Mer
08 dec 2019 10:54 #1210271 av Nissegossen
Svaret du får av mig bränn lagerblad längre ned står hur du gör te för samma verkan
stegforhalsa.se/bekampa-angest-med-en-ur...ig-kur-pa-lagerblad/

Sidan laddades på: 0.273 sekunder