Jag måste testa mej för HIV!

Mer
4 år 2 månader sedan #1225625 av Richard
Jag testade mig för klamydia och gonorré gratis via www.1177.se/ Hittar inte det nu, men det var bara att beställa ett rör o skicka tillbaka med lite urin i. Dessutom helt anonymt. HIV tror jag du måste gå o ta blodprov för.

Kände en som hade HIV, o hade utvecklat AIDS o dessutom var han fullproppad med cancer, men han var en riktig överlevare, men visst han var runt 50 år o hade rullator o fick sondmatas. Men till sist somnade han in. :cry:
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1225627 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag måste testa mej för HIV!
detta är knappast helt anonymt, de försöker inte ens dölja att det är väldigt viktigt att de vet vem det är som beställer kitet.
och svaren de ger en fungerar som remiss till Läkaren



förresten hade det kanske vart kul att testa att beställa ett kit, infektera det med lite koncentrerad avloppsvatten man tar ute nånstans (borde väl finnas klamydia i stadens avloppsvatten kan tyckas), och ser om det kommer ett gäng vitrockar som kidnappar en.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225631 av zoegas
Hur har det gått Clean? Har du varit och testat dig?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan #1225660 av Richard
Jo, det är klart man måste identifiera sig med bank-ID, men på 1177 så kopplades inte personnumret samman med provet, i.a.f. om man ska tro på det som står där. Man tilldelas typ ett nummer kopplat till urinprovet.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225666 av Clean
Zoegas jag ska ringa nu på måndag och boka tid! Man måste vänta ett tag innan det syns i blodet.