Jag måste testa mej för HIV!

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1222022 av memphis
Varför är du så självdestruktiv Clean? Varför har du sex med hivsmittade personer till att börja med? Du borde ta upp detta med din psykolog, Clean, att ni kan jobba på din destruktivitet.

Vad säger du inget Clean? Jag menade inte att vara taskig. Bara det att du tänker hela tiden på andra, men inte på dig själv. Du är mån om att andra inte ska bli smittade, men skiter i dig själv. Du är ju lika mycket värd att skydda som dem du vill skydda. Det var så jag menade, ville inte såra dig på nåt vis.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1222027 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag måste testa mej för HIV!
en del kanske behöver bli dödssjuka och sängliggandes för att omvända sig från perversa vägar.

finns en motpol till allt. mörker och ljus. himmel och helvete. godhet och svineri. änglalik och satanisk. svensk och utländsk. frisk och sjuk. allting är skapat i par av Gud står det i den heliga bibeln.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222030 av memphis
Dualism. Men Gud är ju ensam på toppen?
Mer
4 år 2 månader sedan #1222032 av Clean
Det är lugnt Memphis! Tack för din omtanke. Ja min läkare på psyk säger samma sak. Även min förra psykolog. Men jag är inte så värst bra själv alla ggr. Även jag har ett mörkt förflutet. Men jag har tagit lärdom därför är det så Memphis!
Mer
4 år 2 månader sedan #1222033 av zoegas
Har du legat oskyddat med en du visste hade HIV?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan #1222034 av Clean
Ja det har jag!