Visst blir det bara jobbigare

Mer
4 år 2 månader sedan #1222386 av Modesty
Med åren att gå till gynekologen.
Det känns verkligen onaturligt att ha någon som tittar in i underlivet.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222389 av Geta
Svar från Geta i ämnet Visst blir det bara jobbigare
Har jobbat på gynekologisk avdelning som sjukvårdsbiträde ett år. Då var jag med på många gynekologiska undersökningar. Tror att läkaren inte skulle vara ensam med patienten. De ringde på klockan, när de ville ha hjälp. Trivdes bra där.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222390 av memphis
Ja usch och fy det är ju hemskt. Jag undviker det. Skulle jag få en pojkvän skulle han få tänka på skyddet, för jag skulle aldrig mer manipulera mina hormoner för nåt pris i världen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222391 av Modesty
Aha! Du har varit med om
Mycket du, Geta. Men, en sak undrar jag.
Du skrev en gång att du aldrig blivit tvångsintagen men hur kommer du till psykiatrin när du är psykotisk om du samtidigt inte berättar om dina vanföreställningar. Söker du hjälp frivilligt då. Har du insett själv att du varit sjuk?
Mer
4 år 2 månader sedan #1222393 av Geta
Svar från Geta i ämnet Visst blir det bara jobbigare
Ja, jag har sökt frivilligt. Antingen är det jag själv eller anhöriga som har förstått att allt inte stått rätt till. När jag har varit intagen har det konverterats till tvångsvård.
Mer
4 år 2 månader sedan #1222405 av Modesty

Geta skrev: Ja, jag har sökt frivilligt. Antingen är det jag själv eller anhöriga som har förstått att allt inte stått rätt till. När jag har varit intagen har det konverterats till tvångsvård.


Aha! Jag sökte också frivilligt.