Vad tänker ni om Coronaviruset?

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1226467 av Clean
Absolut det blir nog en stor förlust men man kan inte göra någonting annat för att det ska inte sprida som tex hände med HIV!

Ja jag förstår inte hur folk kan vilja resa med viruset blivit 17 000 kanske mera om Kina mörklägger? Sedan borde flygbolag ta sitt ansvar!

Nej jag kommer inte resa längre sträckor längre. När man har psykos är det inte så himla bra!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
4 år 3 månader sedan #1226469 av Geta
Clean,

Har du testat dig för HIV idag som du skulle göra
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1226510 av memphis
Jag ska se nyheterna klockan tio. Se om de säger något nytt om coronaviruset. Corona betyder väl en ring som kan bli runt solen? Eller nåt liknande.

Googlade corona. Det betyder krona. Och det kallas den atmosfär som kan bli runt stjärnor. Konstigt att viruset fått ett så vackert namn.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1226515 av Clean
Nej Geta det har jag inte, men jag har ingen sexuell kontakt med någon sedan dess. Så jag går inte runt och smittar människor! Varför tror du det?
Mer
4 år 3 månader sedan #1226517 av Clean

memphis skrev: Googlade corona. Det betyder krona. Och det kallas den atmosfär som kan bli runt stjärnor. Konstigt att viruset fått ett så vackert namn.


Jag googlade nåt sånt betyder det! Ja berätta vad dom säger i nyheterna! Har ingen teve!!
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1226519 av IngeF
Det har noe med fasongen å gjøre. Man er redd for mutasjoner når som helst.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by IngeF.