Vad tänker ni om Coronaviruset?

  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
4 år 2 månader sedan #1223165 av Geta
Kina verkar ta det på allvar och ställer in festligheterna vid kinesiska nyåret. Flera har dött i Kina. Även här i Sverige börjar folk köpa munskydd på apoteken.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1223169 av Nissegossen
Tror svårstoppat den här nya varianten de som vet hur den ser ut i mikroskop, jag gissar att den bilden har delats över hela världen och forskare som har möjligheter och fått viruset live i säkerhetslabb, nog många jobbar dag och natt för att skapa ett vaccin mot det. Kan inte annat än önska dem lycka till

Googla Coronaviruset han har vaknat nu kunde inte kopiera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1223195 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad tänker ni om Coronaviruset?
från en kommentar på youtube

"Samtidigt som coronaviruset grasserar har Netflix primiärvisning på dokumentären Pandemi"
Mer
4 år 2 månader sedan #1223240 av memphis
Coronaviruset är en sån sak som sipprat igenom. Jag tror att det inte blir så farligt utav det. Det är som fågelinfluensa också. Det blivit inget hemskt av det hittills.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223256 av vnv
Tänker ingenting alls. Ännu så länge är det "bara" kineser som har drabbats av det "nya" Coronaviruset.
Som boende i Sverige är jag HELT lugn. Värre då för folk som bor i Kina, särskilt Wuhan med omnejd....

Mässling är betydligt farligare för "oss" i Sverige som har tveksamt vaccinskydd, däribland jag själv som 1970-talist.
Så sent som igår var det ett nytt bekräftat mässlingfall i Köpenhamn (Rigshospitalet) och fågelvägen har jag mindre än 5 mil till Köpenhamn!
Just sayin....
/vnv

/vnv